Om fina unika...

Den här bloggen är en hyllning till två fantastiska människor som alltid gjort andra gott. En hyllning till mina fina unika. Den är också en del i läkningen av mig själv. Det är min väg tillbaka till livet efter två stora förluster och sorg.  

När jag skapar någonting så gör jag det efter vad jag själv tycker är fint, sådant som jag själv skulle vilja ha hemma. Det är inget hafsigt arbete, är jag inte nöjd så gör jag om och testar mig fram tills jag blir glad av alstret. Det är då det kommer upp här på bloggen.

På dessa möbler och
inredningsdetaljer som jag säljer kommer en del av förtjänsten att skänkas till Cancerfonden
Jag gör det här på min fritid, under de stunder då jag har behov av att agera ut de olika känslor och tankar som snurrar.

Jag ger möbler och inredning nytt liv. Tillsammans kan vi bidra till hopp om 
livet för någons farmor, pappa, maka,syster eller vän.
För någon annans fina unika.
 Vem är din fina unika?