Klossar

Snart tar jag upp beställningar 
på klossar igen! 


Klossar i olika färger med symboler 
där 20:-/kloss skänks till Cancerfonden i ditt namn.

En fin och uppskattad present till dig, till dopet eller kalaset. 
Klossarna är vita shabby, men det går förstås att få helvita eller naturella klossar.





Lila, päronsplittgrön, rosa
Grå

Klarrosa
Svart
Grå
Mörk limegrön
70-talsgult
Naturella med jordbruna bokstäver

Jag slipar varje kloss för hand med slipdyna, målar och duttar bokstäver och gör symbolerna på frihand. 

Prislista 
(frakt ingår inom Sverige)

3-5 klossar 390:-

6-8 klossar 490:-

9-11 klossar 590:-

12-14 klossar 690:-

15-17 klossar 790:-


Självklart skickar jag utanför Sverige också, hör av dig så löser vi det!
To order outside of Sweden, send me an e-mail and we will solve that easily.


När du beställer av mig så skänks en del av beloppet till Cancerfonden. 
Ditt namn kommer då att synas på 
insamlingens sida "finaunika
på www.cancerfonden.se.



Maila mig på