Informationsinlägg (uppdateras lite då och då när det behövs)


16/10 2014
Insamlingen har precis passerat 40 000:-
Tusen tack till alla er som beställer klossar till era barn, barnbarn, gudbarn, kompisar och elever!
<3

******************************
 7/9 2014
På begäran från alla fina besökare på 
bloggen har jag uppdaterat och gjort en lättöverskådlig lista på 
priser för klossarna. 
Frakten är inräknad i priset och som vanligt skänks 10:-/kloss till Cancerfonden.
Resten samlas ihop till nya projekt och material för insamlingen.

*************************************************

21/8 2014
Vad roligt att så många vill beställa klossar och samtidigt stödja Cancerfonden <3 

Jag har fullt just nu men maila mig så skriver jag gärna upp dig på Önskelistan och hör av mig när jag kan ta upp ditt önskemål.

***************************

14-15/7 2014
Liten solkampanj:
Hela klossbeloppet skänks till Cancerfonden
<3