#Namnklossar


Solkampanjen jag hade vecka 29 mån-tis där hela klossbeloppet gick till Cancerfonden inbringade beställningar på 649 klossar. Det är knappt så jag tror det själv! 649! Anledningen till denna enorma spridning är en taggning på Instagram, av småbarnsmamman Hanna som är inredningsintresserad och driver sidan Barnrumsinspo
Tack Hanna<3!

Jag slipar varje kloss för hand med slipdyna, målar och duttar bokstäver och kör symbolerna på frihand. Det tar tiiiid och alla som har beställt har verkligen gett så otroligt mycket stöd och förståelse för att det tar tid. 
 Jag har en fantastisk sambo, Magnus, som har hjälpt mig att vinna lite tid genom att kapa mer än hälften av virket till klossarna. 
Tusen tack Magnus<3 
och, förstås, tusen tack till ALLA ER som beställt!

Många heja-rop har mailats och jag får ta del av egna berättelser om hur cancer har drabbat dem själva eller någon i familjen eller kompiskretsen. Cancer är verkligen något som drabbar alla, på ett eller annat sätt. 

Det ramlar fortfarande in beställningar, och alla som mailar får svaret att jag har fullt just nu men jag skriver upp alla på en, som jag kallar det, "Önskelista" och när jag gjort klart solkampanjens beställningar så kan jag maila alla fina människor på Önskelistan.

Här kommer en bildbomb med några av alla klossar som blivit klara hittills, och medans ni tittar på dem så sätter jag mig ute i solen och slipar lite till...



 

 




Många tack!
Maria<3